Aleksandr_Ostrenko | Дата: Середа, 06.02.2013, 17:20 | Сообщение # 1 |
Рядовий
Группа: Администраторы
Сообщений: 2
Репутация: 5
Статус: Offline
| Як показує практика роботи, останнім часом в учнів знизився інтерес до вивчення окремих предметів. Тому завдання вчителя полягає в умінні спонукати дитину до навчання. Які методи та прийоми мотивації навчальної діяльності будуть найоптимальнішими?
|
|
| |
Juliya | Дата: Неділя, 10.02.2013, 21:13 | Сообщение # 2 |
Рядовий
Группа: Администраторы
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
| Віра учителя у здібності кожного учня, щира похвала і гарна оцінка!!!
|
|
| |
Mogilova_Tanya | Дата: Вівторок, 12.02.2013, 22:45 | Сообщение # 3 |
Рядовий
Группа: Модераторы
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
| Сучасні учні з цікавістю виконують ті види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти ініціативу та самостійність,потребують розумового напруження, винахідливості та творчості. Починаючи викладати українську мову, я ставила перед собою питання: як зробити урок не лише пізнавальним, інформативним, але й підтримувати у дітей зацікавленість предметом, бажання вчитися,зробити урок цікавим,підвищити у школярів мотивацію для навчання? Шукаючи відповідь на це питання, я дійшла висновку, що зацікавити,вмотивувати учнів до вивчення теми, можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі,використання таких форм, методів навчання, які збуджують пізнавальний інтерес і стимулюють самостійне мислення школярів.
|
|
| |