Проблема над якою працюю: «Правова освіта учня, як необхідний фактор формування життєво-компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин».
Основною метою діяльності є створення умов соціально-психологічного комфорту і безпеки дитини, задоволення її потреб за допомогою соціальних, психологічних, педагогічних механізмів попередження негативних явищ у родині, школі, близькому оточення тощо. Діяльність націлена на створення умов, необхідних для повної соціалізації конкретної особистості та вихованні психічно зрілої особистості.
Завдання соціального педагога:
- формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя, сприяти збереженню психологічного, соціального і фізичного здоров'я;
- створювати сприятливі умови для адаптації учнів у школі, розвитку їх здібностей, моральних якостей та соціальних компетенцій;
- формувати моральну свідомість школярів, попереджувати правопорушення;
- надавати комплексну соціально-педагогічну допомогу і підтримку учасникам навчально-виховного процессу. Шляхи реалізації проблеми:
використання тренінгів, рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій у роботі з учнями;
надання допомоги у вирішенні складних життєвих ситуацій учням та їх сім’ям;
попередження негативного ставлення дорослих до дітей, допомога у вирішенні виниклих конфліктів між вчителями та учнями, батьками і дітьми тощо;
забезпечення діагностики, корекції та консультування з соціально-педагогічної проблематики для дітей і сімей групи ризику.
Основні професійні функції:
діагностична;
прогностична;
консультативна;
захисна;
профілактична;
соціально-перетворювальна;
організаційна.
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ ПОРУЧ!
Шановні учні, батьки, педагоги! у цей складний воєнний час поруч з вами психологи, педагоги, які готові прийти на допомогу.
Я приготувала для вас корисні матеріали і сподіваюсь що вони стануть для вас у нагоді…
Для педагогів:
Як говорити з дітьми про війну — поради психологів